Tuesday, March 9, 2010

Tutvustus.












Tere, olen Kati Kibena. Mul on elus vedanud: mu töö on ühtinud hobiga, milleks on õmblemine. Elu on viinud mind individuaalõmblusest ka masstootmisse, kuid huvitavam on olnud ikka individuaalteenuse roll. See on andnud vabaduse ise otsustada ja nõu anda, mis on olnud mulle loomupärasem kui kindlate normide täitmine. Masstootmises töötamine on kasuks tulnud uute oskuste omandamisel ning kvaliteedi parandamisel. Olen teinud palju individuaaltöid, kuid eelnevalt ei ole olnud vajadust või kommet kõike jäädvustada. Mõned pildid siiski on.





Olen üks nende seast, kelle elus on tähtsal kohal koerad. Minu lemmik koeratõug on prantsuse buldog.







Viimasel ajal olen avastanud linase kanga võlud ja valu ning proovinud erinevaid tooteid teha (ööpesu, kleite, kardinaid).




1 comment:

  1. Kati! Su kleidikesed on fantastilised, need punased pealetikitud pärlikeed, lihtsalt võrratu.
    Kas see kaunis kleit tänavuaastasel vastuvõtul on Sinu meistritöö, see oli üks kauneimaid sel aastal!
    Ja kleidivalvur ja väike modell on nii armsad.

    ReplyDelete